Being ma self..



pes at all.. nak mohon penukaran bahasa dari saye ke aku.. hahak.. xcely aku lbh selesa guna bahasa aku dr saye.. ibarat diari gitu.. :p jgn risau.. sometimes law aku rase nak mengedik aku bahase diri i, nak mengcute2 aku bahase diri saye pu;ak.. haha.. so, harap korang2 tidak mengisahkan diri.. bukan ape, setelah aku pikir2kan ini ruang aku untuk berkarya kan.. cehhh... berkarya la pulakk... tade2.. hanya untuk share perkare yg berlaku pada aku dan juge mende yg berlaku di sekeliling aku..  
aku rase tade sape yg kenal aku secare dekat kat sini kan.. even puan ratna pun.. yang kenal aku mgkin
 kak liza yang curi2 sekodeng belog aku nie.. hahak.. die jer org yg aku kenal secare nyata tahu tentang kewujudan belog aku nie.. 
so aku nak korang kenal aku secare dekat.. dekat kat lappy korang tue.. :p

~tentang aku~

aku nie cool orangnyer... 
hahak.. 

sometym pelupa org nye.. errk.. salunyer lar... wahh.. bezday en.hubby da nak dekat nie.. aku takut aku lupe... aku ingat bezday die.. yg aku tak ingat tarikh yg hari2 kite lalui nie.. hahak..
tape aku akan pastikan aku ingat utk suami tersayang... 


aku nie cemerkap.. lalai pun ade.. aku salu lupe kat mane aku ltak barg2.. baru2 nie aku hilangkan broadband   en. hubby.. mujur die xmngamuk.. huhu..
die jus geleng pale.. 
n cakap..
" ape la abang nak wat ngan sayang nie.. cubela jgn lalai syg.. "

adehhh... terase bersalah nye aku..... tolonglah...huhu..

aku.. suke kan kedamaian.. aku ta suke gaduh2.. 

jd .. bile ade org cri gado ngan aku.. salunyer aku akan diam.. dan diam adalah senjata yg pling hebat!

aku suke makan! hohoho..


okehh........... sebenarnyer aku tade motif nak wat entry... hahaha


jap2.. korang tengok tak rancangan SAFIYYA kat TV9 tu... ahad lepas.
ade cite sal blogger popular tau.. ade can tak aku jd cam tue..
hahahaahak!

nie blogger tue.. i bet korg semue kenal la kannn...
 dan 

tu je yang aku pasan... tp yg aku tau due2 org tu santik.. bijak... jd dorg mudah di sukai kan..
aku pulak comot ... bijak sikit2..
tp di dunia nyata aku amat di sukai..
 pasan! haha..
aku idak la berangan jd cm dorg tue.. cume aku tak sngke lak leh sampai dapat award bagai law ade blog.. patut msg2 nak ber belog skrg..
wat pengetahuan semua2 yg di luar sana.... aku buat belog pasal aku suku tengok belog yg ciyut2 tue.. so aku nak eksplore.. cehh.. kemain lagikkk...
aku nak share mende pun aku xtau.. aku nie lbh suke pendam lam ati dr luah2.. sikit2 boleh la kott..
tapi... aku harap korang yg bace tue xkesah la an...
aku pun xkesah law korg xbace...
ye a... sape la aku nie... ( tacing la pulakk.. )
hahaha..


one more..
aku mmg jenis happy go to laki..
hahahaak..


 im just try be my real me...


nanti aku cite lg k... erk.. kott lar... nie lg 1 sifat aku..
aku law cite ape2 salu xabis..
n salu jgk org tggu2 ape yg aku nak smbung cite.. last2 aku wat mende lain.. atau aku cite mende lain..
hgga tertanya2 org2 yg mendengar..
kawan2 aku n en.hubby salu bengkek ngan sifat aku nie..
xcely... bukan aku tanak smbung cite... tp cite yg nak aku sambung tue aku lupe..
hahaha
mcm skrg.. aku nak wat entry lain sebenarnyer.. tp aku lupe mende yg aku nak tayip..
jd.. aku merapu2 aje..
harap maap!



ok..


c~yaa

ngantokk...

5 comments

  1. comel la emo yg tergedik gedik tu. hikhikhik. ni sah tgh di landa keboringan ni . kn? kn?

    ReplyDelete
  2. hahak.. tau tape... giler bosan la nie... :D

    ReplyDelete
  3. nice entry :) follow awk

    http://supergirlshortstory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. tq supergirl.. Wuhuu.. Supergel tue. Ahaks! I'll polow u soon.. Wait a.

    ReplyDelete
  5. aik2!! tibe jadik pulak kotak komen nie.. huhu.. lame den tggu...

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..