mengulir jiwa rasa..



Assalamualaikum... yuhuu... lama xgurau senda.. berbicara melalui jari jemari runcing yang malas nak menaip..

pes at oll... tajuk entry sekadar hiasan.. aku tak tau nak letak tajuk apa.. bhahaha..
tq.. pada sapa yang pujuk jiwa aku di entry sebelum ni.. terharu kot.. buat pengetahuann... mak yong yang boncit memang macam tu... sensitip melampau2 la haih! hahaha..

sebenarnya kan.. mood blogin hilang entah kemana.. tambah lagi perot berserta baby di dalam telah membesar dengan jayanya.. senak mok nakk... nak tegak menaip depan pc/lappy.. dah la tak leh menerap.. hahaha.. mengah2 je rasa.. mood sekarang nak baring2 sambil layan baby bertinju je.. kehkeh..
tapi apa boleh buat.. aku bukanlah ibu mengandung yang reti dok senyap.. ada je menda nak buat..
antaranya main games dari masuk keja sampai balik keja.. kahkah..

sekarang ma pregnancy dah masuk 30week a.k.a 7 bulan ++  . wahhh... kurang sepuluh minggu nak jumpa ma baby dah... syioknya... tak sabar derr.... nak peluk ciyum dia.. nak gomol2.. but at da same tym... jantung ni nerves mikirkan cara nak beranak.. huwaaa.... YA ALLAH ... permudahkanlah segala proses bersalin bagiku.. amin... korang korang yang baca tu... aminkan sekali boleh.?. dup dap... titeww tatotttt....

ALHAMDULILLAH... condition aku dalam keadaan yang amat baik.. kaki xbengkak lagi.. jalan pun lincah lagi.. makan pun cam biasa2.. cuma akhir2 ni suka sangat makan manis terutama kek.. nyumm....


padahal.. aku dulu tak suka pun sangat kek... moga2 anak aku kat dalam ni manis la ye.. ahak! tapi... aku bukan la makan selalu2.. masih beringat woo.. maunya dapat diabetes masa pregnant nie.. haruu..... harap dijauhkan.. huhuhu..


okla... harap mahap.. entry tiada pengisian selain gambo kek yang buat den nak poie cari secepat mungkin..

mohon korang korang doakan aku ye.. kalau rajin... aku hapdate la ntahhape2 lagi.. walaupun sekadar enrty tak menjana minda.. untuk memaklumkan yang aku tak beranak lagi.. bhahaha..


note : bz nak cari barang2 kelengkapan baby.. feninn...

4 comments

  1. long time no see mell. huhu.. nak pelok baby jugak boleh. best sgt bau baby baru lahir. wangi. :)

    harap2 dipermudahkan. don't worry, be happy k.

    ReplyDelete
  2. Aku rasa anak kau lahir nanti mukanya manis cam aku. Ahaha! Manis je macam aku, muka iras2 aku tak la kut. Takde bau2 bacang kut aku ngan kau :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau manis ker? bhahaha.. jgn kate bau bacang.. kacang pun tidak.. haha..

      Delete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..