Rexylla FB Page Launching Giveaway




Firstly, aku nak cakap thanks to lyd, coz mengetag aku. lepas menang giveaway  dulu tu.. rasa cam nak join lain2 giveaway lagi.. tapi aku jarang2 punya masa nak bw.. kalau bw pun yang dekat2 je. eh! maksud aku belum punya masa nak bw tambah kenalan baru.. so, giveaway salah satunya cara la kot yer..

ok..tanpa membuang masa korang membaca dan aku yang menaip.. jom tengok apa giveawaynya..




Rexylla adalah satu shop online yang baru di buka.. barang jualan mereka adalah baju.. dan ofcoz kebanyakannya baju ladies.. tujuan give away ni pasal dorang baru bukak page facebook---> klik sini
oleh kerana aku pun ada shop online.. apa salahnya aku support mereka.. ye dok?
kedai aku pun jual baju jugekk.. hihihi..


bercakap pasal baju.. aku ni suka juga pesyen.. .. kalau ditanya.. jenis pakaian yang aku suka pakai semestinya yang jenis tak payah bergosok dan sopan. haha.. bukan apa.. as a bf mother.. yu noe.. kadang susah juga nak berpesyen.. . aku lebih suka pakaian yang simple but adorable. acewahh.. pasal trend pakaian sekarang.. aku suka tengok trend hipster tu.. comey ja depa pakai.. suka jela.. aku nak pakai tu macam payah jer.. berlapis-lapis.. berbelit-belit kot.. macam rajin nau puan mell ni kann..

ops!.. macam yang lyd mention.. sebelum aku meleret-leretttt membebel. baik aku stop dulu.. kang apa lak kata penganjur.. ni promot giveaway ka promot diri. kahkah..

tujuan aku join giveaway ni.. selain puan Lyd ngetag aku.. aku just nak support orang yang berbisnes online.. nak cari rezeki yu ols.. mana tau kot yu ols klik2.. pegi shop onlinenya.. bekenan la pulak..  kan rezeki namanya.. kalau aku menang pun rezeki jugekk.. kihkih..


so.. meh la kita support menyaport antara satu sama lain. eh!

nak tag yer.. 
ni aku lemah sikit.. hehe..

aku tag..

Deqla.. --- > mrs erry bercerita
kak Izan --> mia duniaku
kak atieyusof --> Di jari pena menari

and yu ols kalau nak meriahkan giveaway ni pun boleh juga.. 

( ^___^)V



~cyaa~


6 comments

  1. Good luck mell..
    insyaAllah ada masa kak join ye..:)

    ReplyDelete
  2. selmt berGA.. good luck k.. thanks tag deqla.. tp x tau la smpt ke dok nk join ni..huhuhu...

    ReplyDelete
  3. terima kasih kerana sudi join GA kami. untuk makluman, GA telah tamat dan pemenang akan diumumkan tidak lama lagi.

    ReplyDelete
  4. jom check senarai pemenang GA.
    http://rexylla.blogspot.com/2014/03/pemenang-rexylla-fb-page-launching.html

    ReplyDelete
  5. salam.
    anda masih belum menuntut voucher 20% rexylla.

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..