Bila blog ku di temui.


Assalamualaikum dan salam sejahtera..
apa khabar kawan-kawan.. 

Ingat tak dulu dulu dulu..... punya entry. aku ada bagitau yang aku kalau boleh taknak blog aku ditemui. 
( poyo je kan. dah kau buat blog. kau bajet orang  tak jumpa ke mell? hahaha.)
yela.. segan dengan blog peribadi yang bukan banyak ilmu sangat pun. yang ada resepi je kot. btw.. blog ini ditemui pun pasal resepi. kahkahkah.

akhir-akhir ni.. ramai lak kawan kawan yang terjumpa blog aku ni. tak kurang jugak.. menjumpakan blog ni. haha.
sekarang.. biolah orang jumpa pun.. janji koramg klik iklan. kahkah. rasa-rasa ada jugak la kot ni sepupu sepapat yang jumpa ni. cuma tak bagitau je kot. kuikui..

aku sekarang ni.. dah tak berapa aktif dah kot nak menulis macam dulu.. skill pun dah kureng..
masa pun tak hada ekceli.. maybe akan datang bersawang-sawang kembali lah blog aku ni.. haahaha
sebab mungkin selepas ni aku akan kembali sebagai fulltime mak di rumah. hee~.
menanti sampai waktunya veranak. then, lepas tu baru pikir nak projek apa pulak nanti..

err... tiba-tiba blank pulak hotak nak taip apa. kehkeh..
apapun.. walaupun aku muncul kejap kejap je up entry. aku blogwalking lah kat blog kawan-kawan blog yang lain. cuma kadang-kadang tak sempat drop komen.. sebab masa dan si abam syukrii mencumburui waktu senggang aku. haha..

andai satu hari aku menghilang lagi.. ingatlah daku selalu.. di sini banyak yang aku coretkan tentang suka duka aku.. ada yang dah padam entry pun ada. hak!.
mungkin ada kata yang menguris hati para pembaca. maafkanlah daku.. 

oklah.. cyaa~~

tepek satu gamba abam syukrii. 









5 comments

  1. mel...apa khabar..
    alhamdullah...syukrii jadi nak abang long dah ya...
    samalah kita mell...dulu2 masa buat blog kalau boleh nak sorok2, malu...
    lama2...tak kuasa dah mak,,(walaupun masih malu lagi)

    ReplyDelete
  2. amboi abam syukri tu kidnap speck opah ka?kalau boleh janganlah hilang lama sangat,stress tengok blog list tak gerak dok bawah ja,haha..

    sy so far take la pulak org bgtau jumps blog sy..sbb sy mmg ping entry kt fb..kawan2 semuanya mmg dok baca kot,hahaha...

    ReplyDelete
  3. Segan gak kan bila sedara mara kaum kerabat sendiri yang bacab blog kita.. Hehe..
    Blog Mommy Diamonds

    ReplyDelete
  4. syukriii.... rinduuu nya... nak ada adik dah dia ye.. wah! tahniah ya sis.. moga semuanya di permudahkan... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhh mell... pekabar la ni?? rinduu lah..hihi... abam syukrii dah besaq ka?? :)

      Delete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..