kenangan.. tersenyum sendiri..

Assalamualaikum..
 entah kenapa hobi baca novel dah muncul balik.. hahaha.. tp baca online sekarang.. malas pulak nak beli2.. tunggu la dulu.. pas raya.. hehe..
aku pun marathon la novel online kat penulisan2u..
tak ketinggallan new entry dr acik lana.. since aku beli novel aku bukan mistress hasil karya dia dulu.. aku da jadi peminat dia.. sekaligus jadi pemolow belog dia.. hehe..
ni yang aku nak cerita.. tau takk.... bila aku baca new entry dia.. sila baca kat ----> sini
aku senyum sendiri... buat aku imbau kenangan dulu..
acikk... awat sama sangat ni ngan kenangan ai ni.. hahahaha...
teringat saat pegi kursus kawen ngan encik suamiku la..erk.. masa tu tunang la..
masa ustaz bagi ceramah dok jeling menjeling... bila part tanggungjawap suami isteri masing2 menjeling.. aduhai.. dah tu dok main sms lagi.. kahkah.. sebijik cam entry acik lana tu la.. dok usik aku gitu..
indahnya kenangan tu..
bila dah jadi suami.. sikap dia masih lagi camtu.. suka mengusik.. haiii.... 
apasal aku jiwang sangat niiii?????


note : aku xnak kisah hidup macam novel.. pasal cerita novel salu tragik2 jer.. aku nak hidup sentiasa ceria dan gumbira.. boleh??? hahaha....


10 comments

  1. dtg hinggap dan menconteng kotak komen awak..hihihih..(tada keja)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tima kaseh kak sue.. menyonteng.. susah2 jer.. :p

      Delete
  2. hahaha..wekk..makcik jiwang..

    aku tak tau la kenapa aku masih lagi gagal nak baca novel..-_-'

    ReplyDelete
    Replies
    1. bese la pakcik... jiwa aku kan lembutt... bhahaha..

      tape.. normal tu.. laki aku pun xpandai baca.. kehkeh..

      Delete
  3. hahaha..jiwang di bulan ramadan..x ble ni..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... terserlah keperempuanan ai tau.. hahaha

      Delete
  4. hihiii mmg patut senyum2 ni sbb mmg sebijik kan.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhehe... terkenang waktu dulu... sama kott....

      Delete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..