salam eidulfitri buat semua....




lagi berapa hari dah nak raya..
so, aku nak ambik kesempatan ucap salam eidulfitri buat semua rakan belog..
semoga raya ni bawak sejuta kegembiraan buat semua..
ehe.. persiapan raya dah setle ke semua?
baju raya? kueh raya? langsir raya?
ahak!
penat weyh.. walaupun aku raya kat kampung aku.. tapi.. mak mentua aku raya kat puchong.. jadi rumah kiteorang tempat berkumpul.. kena la mengemas.. sian kat MIL aku tu.. dah la sakit.. semua anak menantu xberaya ngan dia pulak.. tinggal anak laki bujang dia tu jer.. serba salah aku.. tp nak wat camna.. aku dah lama xbalik kampung.. MIL pun suruh aku raya kat kg.. dia kesian kat aku.. sobs.. sobs..
tapi aku tau MIL mesti sedih.. tape mak.. taun depan saya raya ngan mak k.. ngan cucu baru mak lagi tu.. insyaALLAH..
bab mengemas rumah.. untung la sesangat akak ipar aku nak menolong.. tak ahh.. dia yang buat semua.. aku tolong sikit2 jer..
demand tul ibu mengandung ni kann..
semua orang tolong..
hahahaha..
thanks sis! susah payah..
huhuhu..

kad raya xdak pun... 

selamat beraya buat semua.. hati2 balik kampung tau..
sapa yang beraya kat perak tu.. 
area2 pantai remis mai la beraya.. hihihi..


lama la tinggal blog nie..
will miss u guys..

mohon ampun maaf ye...

_b.u.b.a.i_



12 comments

  1. aku nk raya dengan mak aku not mil..waaaaaaaaaaaaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... sian ko pakcik.. raya taun umah aku dulu.. yes!.. taun depan ngan MIL la kot.. gilir2 la pakcik.. :p

      Delete
  2. salam aidilfitri mell. maaf zahir & batin.
    safe journey. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aidilfitri jugak chic na.. Maaf zahir batin. U too. :D

      Delete
  3. hai lama juga tak dtg cni ssb dah lama tak update yer..camana baby kat dalam??...heehhe..mg sihat sll yer..
    salam lebaran
    maaff zahir batin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jrg nk update la izan. Bz. Hehe. Bby da tendang2 xcited nk beraya.. Ahaks! Salam lebaran too.

      Delete
  4. salam aidilfitri mell n baby :D

    ReplyDelete
  5. salam lebaran , idulfitri dan hari raya buat ko mell... maap kalo ada silap and salah yee ....

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..