Officially stop.




stop apa la ye. syukrii da officially stop bf uols. baru tiga ari pun. Alhamdulillah..
setelah pelbagau cara aku guna. akhirnya psikologi jugak yang berkesan.
ko calit apa pun dia tetap nak jugak walaupun susu dah kering pun.
lepas gian nak nyotnyot. hahaha.

mungkin sebab aku selalu psiko dia.
"syukrii nak jadi abang dah.. dah besar.. malu kat orang.."
jemu kot mintak2 tak dapat. haha.

sebelum ni tido mesti nak "candu" dulu. tapi sekarang tak lagi dah..
yu noe apa perasaan aku.
lega tapi sedih.
lega sebab dia tido dengan sendiri. tapi mesti suruh bentang toto dulu. aku mesti baring sebelah dia.
sedih.. sebab detik2 indah bonding bersama dia dah berlalu.
ada satu malam tu. dia merengek mintak sampai tertido..
aku zikir bagi tido sambil menanges. sebab tak dapat nak bagi nenen si nenen lagi dah..
dah kering susu. pedih bila dia hisap. huhu.
im sori son..

tapi lepas tu dia tak mintak dah lagi.
kalau mintak pun dia sendiri jawap.
"maluu"
hahaha..

walaupun malam tido lewat dati kebiasaannya..
selalu tido kul 10 gitu. tapi sekarang kul 11-12 baru tido.
okla.. bila tido pun. tido lena sampai pagi. tak bangun2 mintak susu kan..
lega banyak gak ummi. huhu.

owhhh... lepas ni rehat sampai next session untuk adik dia pulak. kihkih..

belanja satu gambau abang long. hihi



1 comments

  1. Good boy.dah nak jadi abg long org dah besar tak bolen nenen lg.hehe nti share la cmna cara nak cerai susu.mama tau berguna nti utk afia

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..