im back!

assalamualaikum....

hehe.. berdebu jer rase belog aku nie.. macam xde orang jengok pun.. sobs.. sobs..
tuan sendiri pun abaikan apatah lagi tetamu yg lain.. hahak!
xcely... akhir2 nie kehidupan agak bz.. company pindah opis isnin lepas..
jadi banyak keja kene settlekan.. coz.. unifi mungkin akan ade problem..
dekat seminggu tokk unifi problem.. jenuh aku menahan keboringan.. kot ade yg nak hadiahkan tablet ke kat aku
ok gak kan.. ni pakai hp kecik.. pinau2 mate on9 fb pakai hp tue..
jd nak jengok belog pun xde mood la kan..
T__T

lagipun non idea lar.. apala aku nak cerita kat belog nie..
kekok je rasa.. kehkeh..
oh ye.. perot aku kan.. dah nampak sikit.. hubby aku kate no more jeans ok sayang..? jangan degil!
haha.. mana x nya.. 2 helai jeans aku butang dah tercabut,.. harap maklum ye!
baru nak masuk 15weeks kot.. hubby aku cakap lagi.. perot aku nanti mesti besar.. kahkah..
hamboihh.. memang la besar dah mengandung kan... saba je la mak nak...
Alhammdulillah.. loya pun dah kurang..
dah leh makan macam2... habisla... kihkih...

burger king size pasa malam.. haha
iklan sebentar..

dan lagi aku sekarang dah stuck kat komuniti ibu mengandung.. group kat fb.. maklumlah..
sekarang tengah gigih cari ilmu pasal kehamilan nie.. bukan apa.. anak 1st kann..
noob lagi.. hahaha..
banyak jugak la ilmu yg aku dapat dari ibu2 kat sana.. wahhh.... tak sangkanya aku nak jadi ibu....
boleh ker aku jadi ibu yang baik dan solehah?
insyaallah...


k la.. next tym aku mengomel lagi.. kalau ada masa la... hehe..

p/s : buat yang rindu aku.. i mishu tuuu... ader ker? :p


takziah buat sahabat aku yang anaknya meninggal dalam kandungan ketika berusia 6 bulan...
moga beliau tabah.. sesungguhnya setiap kejadian ALLAH itu ada hikmahnya..




8 comments

  1. patut la lama tak nampak.
    jaga kesihatan & baby. :)

    ReplyDelete
  2. @Chic Na tu la.. xsempay blogwalking pun nie.. huhu.. tq dear..

    ReplyDelete
  3. Wahhh! Kemaen Mell da join komuniti ibu mengandung. Bila r turn aku lak kan? :P Pasni aku tuntut ilmu dari kau je ye Mell. Kehkeh! :D

    Kesiannya membe kau tu. Da 6bulan leh lak bb dea meninggal eyh? Kesiannya. Takziah kat dea. Semuga dea tabah. Asal anak dea meninggal weyh? Tu anak ke bape? Sedihnyaa. Err :(

    ReplyDelete
  4. @Liyaa Mf
    muahaha.. bole aje makcik.. nanti aku jd sifu ko ek.. gile aku stuck kat sana pulak.. dah addict pulak aku.. kehkeh..

    anak sulong beb.. sian dia.. ntah.. dokte pun xdpt detect penyebabnya.. dah xde rezeki dia.. ALLAH lebih syg.. moge2 anak aku lam perot nie sehat sejahtera lah hendaknye...

    ReplyDelete
  5. jaga ksihatan k :)

    best jer burger king tuuu

    ReplyDelete
  6. @Nyue
    oraitt nyue.. thankz.. burger king tuu memang besh.. haha

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..