habit about blogging


aku ada satu habit pasal blogging ni..
kalau sapa2 yang selalu datang sini pasti perasan.. hehehe..
habit tukar rupa belog.
hahaha
coz bila aku dah start mengedit belog.. then, terus jadi gilos mengedit.. ade je tak kena kat mata..
sepanjang hampir 2 tahun berblogging ni aku tak sure dah berapa design yang aku buat.. 
hakhak!
dah tu.. kot kalau belog sendiri lagi takpe gak kan..
dengan belog kawan aku pun aku offer buat.. hahaha
tak percaya?
sila pegi ke belog puan ratna
kat
.
.
.
.
.


comey tak kak tooonn? eh!

hihihi..
xcely aku memang minat la bab edit mengedit ni..
tu pasal belog aku asik bertukar macam sesumpah jer.. datang mud nak kaler pink.. pink la dia..
datang mud nak biru.. biru la dia..
sekarang mud tengah minat kelabu.. kelabu asap la belog aku ni.. 
hahahaha..

tapi selalu design yang aku buat simple and clean jer.. pasal aku tak berapa suka design yang crowded gitu..
ngeh..

satu lagi habit aku, dah aku edit santek2.. aku tak suka simpan rupa yang lama tu.. macam printscreen ke hape. selalu lupa sebenarnya.. hahaha..

so, xdapat tunjuk rupa2 belog aku yang lama tu..


sekian, itu saja.

nota kaki : gedik nak wat entry walaupun tade ide.. kihkih..


12 comments

  1. rara pon.rara suka ubah2 kaler lah hape sume,tp last2 tempah je.baru sedap mata memandang.hehehe

    ReplyDelete
  2. bagus pndai edit pstu rajin plak..blog sy bertaun tak bertukar.malas la.haha

    ReplyDelete
  3. rajin dan ada masa ok lah nak edit bagai.

    kalau akak ni bila edit pas tu terus jadi ting tong blog.

    sebab tu mcm ngeri sangat kalau nak edit. hahaha

    ReplyDelete
  4. Nasib baiklah blog kita ada ygvrajin ngedit. Kalau tak mmg xdela lq nk background header bagai tu. Thanks ya. Lain kali edit la lagi
    Hihi

    ReplyDelete
  5. @wantiepenah gak kak jd ting tong blog. Xpnh serik. Haha.

    ReplyDelete
  6. @Ratnasama2 kaseh. Kehkeh.. Kalu rajin i tuka2 lg.. Haha.

    ReplyDelete
  7. untung laa pandai edit sendiri,

    ReplyDelete
  8. lagi comel dari kak ton.. ok la tu suka tukar design.. rajin namanya.. kalo deqla ni mls nk bermain dgn coding2 ni..pening kepala pun hado! huhu

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..