Terkenan Hero korea


apo keheynyer.. tetiba tajuk tekenan hero korea la pulak..kihkih..
tetiba teringat masa tengah pregnantkan syukri..
aku giler betul tengok cerita korea "my princess".
berapa kali ulang kat utube aku tengok.. hahaha



melty habis dengan hero dia tu. "park hea young". hihi
aku bukanlah peminat tegar drama korea pun..
dulu, salu sangkut ngan drama korea ni pasal kakak aku peminat tegar drama korea..
sampai kat astro pun channel 391, 393 je dia tengok.
aku masa bujang dok umah dia.. harus la tersangkut sama. hahaha..
dvd toksah cakap ar.. penah gak duit tabung kiteorang.. buat beli dvd. pasal xtau nak buat apa duit tu. kahkah..

pas aku kawen.. memang stop langsung la tengok.. hihi..aku lebih prefer rancangan masak2.. makang2 la pulak..
then, bila preggy, sesaja google2.. tetiba tersangkut ngan cerita di atas tu.. sudah.. dok nengok cerita tu haje kat opis even takde sound. gila kental!

dah dapat syukrii, ramai yang tegur.
mata dia sepet.. macam korean boy katanya...
nak habaq mai..pasai ni la.. terkenan drama korea kot ni.. (psstt.. padahal ummi and abahnya pun cepet2 jugak..)


alololo.. hensemnyer..
agak2 syukrii bila besar hensem tak macam hero korea.? hahaha..

tapi.. hero umii berkali2 ganda hensommm... hakhak!



noted : entry suka2.. non ide.. kihkih..

dah ujung2 posa.. jom beramal lebih sikit!



7 comments

  1. tak pernah minat pun tgk jer

    ReplyDelete
  2. deqla x lyn korea.. x minat.. ooohh boleh terkenan plak eh? tgk mata budak tomei tu mmg sepet pun.. kalo gitu deqla pregnen nnti nak tgk hindustan byk2 la.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. hehe...saye tak berapa sgt ngan korean..saye lebih prefer cite japanese..hihi..

    ReplyDelete
  4. @izan mama mia
    tak minat eh.. sy tym preggy leh terminat lak. huhu

    ReplyDelete
  5. @Deqla Manjew
    deqla.. ade gak minat budak mata bulat. sekali kua cepet daa.. tak kenan lak yg tu. hahaha

    ReplyDelete
  6. tak pernah tgok pun cite korea,masa pregnantkan afia suka tgok filem tamil,layankan en suami la suka sgt..tp nasib bek afia keluar putih gebu.huhu..

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..