oh my baby.. !

Assalamualaikum..

xcely.. banyak yang nak aku entrykan di belog.. tapi kekangan masa buat entry2 tersebut terbantut saja dalam kotak pemikiran.. langsung hanyut ditelan kelupaan.. kehkeh..

bagi siapa yang bergelar ibu.. pasti paham perasaan aku yang satu ni.. yang bergelar bapak.. paham sikit2 kot.. hahaha..
perasaan di mana baby berdansa di dalam perut.. harap maklum ni pengalaman pertama aku.. jadi memang terexcited sikit..
gugurl ke boboy la dia ek.. next month baru nak g scan gender dia kott.. kadang rasa cam cam gugurl.. kadang rasa cam boboy.. tak kesah lah.. janji sehat, sempurna sifat.. tu pun dah Alhamdulillah..

nak tau apa yang dia buat di dalam.. ??

tadaa...!!


soooo cute kann... tak sabar nak jumpa ma baby.. ada lebih kurang 3 bulan lebih lg.. hihihi..




note : semalam jalan2 survey barang baby... owwh... comel2 semuanya... nanti dah beli ai hapdate k.. :p



16 comments

  1. time bby tndang2 mmg best.. saya kalau akk saya ngdung msti g main perut dia:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu pun suka pegang perut kawan2 mengandung.. hihi.. sekarg pgg perut sendiri.. teruja nya... :D

      Delete
  2. rindu time adeeb kick2 mama. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. suruh adeeb kick sekarang.. waa.. adeeb dah besa bila anak ai kua nnti.. hahaha

      Delete
  3. sy pun dh xsabar nk jumpa bbaby... lg 6 mggu lbh kurang ;-)

    ReplyDelete
  4. kat tak scan ke mell..tak kisah la tu kan..janji baby ko sihat..aku ni bila tah nak dapat baby..woooo...haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak scan la nanti pakcik.. tp laki aku nak suprise.. haha.. tp xkesahla kan.. anak sulung nie.. terima je.. aku doakan ko menyusul pasni.. nak tips ker? muehehehe...

      Delete
    2. Doa pakej untuk aku skali ya, Mell! :P

      Delete
    3. makcik.. opcoz.. nak tips jugak tak? pm la.. kehkeh..

      Delete
  5. suka tgk. comel je kan baby dok dalam perut. scan 3D ke mell?

    ReplyDelete
  6. hai..bakal mama...bestkan bila baby dah menendang....nikmati saat2 indah itu..

    ReplyDelete
  7. 3 bulan lebih je lagi ke Mell? Wahhh! Nanti kitorang sume dpt anak buah blogger! Eh? Ahaha!

    *Request: Upload r skali pic kau yang ngah membuncet tuu. Teringin nak tengok :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeeyeah... best kan makcik.. hahaha..

      * nanti tengok camne ye.. perut aku comel sangat.. malu nak tayang.. lgpun nak snap pic kena wangi2.. eh! haha

      Delete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..