kenapa saya tak share facebook saye kat belog



aku tau.. mana2 belog mesti ada badge akaun facebook kann... 
dan kenapa aku tak letak kat belog.. hehehehe.. aku mintak maaf sangat ok..

1.) tujuan utama aku berbelog adalah untuk meluah rasa... mula2 tak rasa pun ada yg akan polow.. masa tu aku ngan puan ratna je yang tau.. saje kiteorang nak share cerita yang kiteorang tak leh luah kat facebook.. jd belog jd medan untuk kiteorang berkongsi cerita..  mana tau sejak aku aktif berfibox.. folower aku makin bertambah.. dan aku tertiba jd semangat nak kawan2 ngan budak2 belog lain.. suke bace entry dorang.. hehe

2.) facebook aku tu memang aku tapis sape yg nak add aku.. im sorry... coz.. aku dah jadi isteri org jd aku agak jage batas pergaulan aku.. dan rakan2 facebook aku rata2 kenalan dari zaman sekolah, tempat keje lama, kawan2 dari halogeng, sedara mara.. dan rakan2 belog ade kot 2 3 orang.. yang aku rase aku trust dorg.. kuang3.. 

3.) aku penah ada pengalaman di mana bila aku hapdate status.. apa jua pun terus sampai ke mak aku.. ape kess.... sungguh tak syokk... sampai aku fobia la kot.. law care dia sampaikan tu bagus tape.. nie tak.. lain sangat.. seolah2 cemburu dengan aku.. ( aku dah block org tu.. )

4.) bapa sedara aku, muehehe.. pak lang aku memang aktif sikit berfb.. malu kot dengan die.. nak hapdate status lebih2 pun malu.. coz mak penah cakap pak lang bgtau aku bahagia menurut facebook aku.. rupa2nya pak lang selalu skod fb aku.. bila aku post masak2.. pak lang cakap kat mak.." jgn risau... siti dah pandai masak.." huwaaa... dorg risaukan aku rupanya bila aku dah berumahtangga.. sobs... sobs...
mau nya pak lang aku ni tau aku ade belog... hamboih lagi malu aku.... xmooo.... mintak2 paklang tak tau..


5.)aku memang perahsia.. kalau boleh aku taknak kawan2 facebook tau kisah aku kat belog nie.. coz aku nie pemalu.. kuang3.. 


6.) aku masih dengan pendirian tak share facebook aku kat belog.. and jugak tetap tak share belog aku kat facebook.. hahaha...


7.) last... ade sorang yang aku harapkan dia tak jumpe belog aku... aku tau dia tak suka dengan semua ni... huhu


sekian.. harap maklum...
 mintak mahap banyak2.. walupun aku tau tade sape yang kesah pun aku letak facebook ke tak.. muahahaha..

~cyaa~

6 comments

  1. saya fren ngan akak kat fb, akak percaya sy yeah... (T___T)v terharunyaaa...syg kak mell...

    ReplyDelete
  2. hahaha... anda antara yang bertuah... cewahhh... yess... opcoz ai trust yuu... sayang awak juge... yg rajin bace entry kak mell... hihi.. no.. sayang awak coz awak baik.. muahh..

    ReplyDelete
  3. waahhh...nurul pon x suke share tntg fb kat blog...dan blog kat fb..x nak kwan tahu...nanty kecoh sedunia....

    ReplyDelete
  4. kak matatajam- tu la kan.. macam2 hal pulak... hihi

    ReplyDelete
  5. nurul- yeke.. same la kite.. tu lah.. mau kecoh satu dunia kan.. malu2.. hahaha

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..