ADRIANNA SYAZ FIRST GIVEAWAY




lama dah aku tak join giveaway ni.. boleh kira ngan jari kot bapa kali juin. kihkih.. ni tetiba nak juin lak.. sebenarnya.. aku ni minat gambo2 artistik ni. macam gambo rain drops yang cik pengajur katakan tu.. 
boleh kate aku ni suka jugak gambo2 pemandangan dari lensa kamera canggeh gitu.. nak jadi juru kamera takdok ler.. tak punya masa dan moneyy... moneyy.. eh!. panjang mukadimah! entah valid lagi ke tak tym join nih.. hehe..



oh yer.. apa yang aku suka waktu hujan? aku suka bau jalan tar yang baru kena hujan tu.. pehh... wangi. kahkah. seriyuss lar.. ape ke pelik nau mell ni kan? haha



klin banner kalau nak join.. hehe

gambo aku suka..




aku suka gamba ni.. pasal aku rasa ramai antara kita suka tadah air bila hujan kan? me too... rasa best sangat kan?



suka sangat gamba ala2 gelap sedih nih.. 




sambil tu jom layan bunyi hujan. hahaha...



pahtu dengar lagu sodih2... sobbssss...... tacing!


Note : adakala hujan beri keceriaan pada kita.. adakala hujan melegakan hati kita... adakala hujan meresahkan hati kita... 

semoga hujan yang turun memberi manfaat... 

8 comments

  1. huh.. mujur deqla x letak gmbr tadah tgn tu tadi..hihi.. jom tgk gmbr apa yg deqla pilih... good luck yer... hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah2 ada yg letak deqla. tak sempat nak bw lg. haha.. btw ade gmab kedua jd taruhan.. hakhak. gud luck too..

      Delete
  2. Valid lg puan mell...tima kasih sdi join ga sya ya..gambar2 hujan tu mmg cntik..tmbh2 gmbar yg kedua..sya mmg suka gmbar hujan black n white..sgt2 berseni gitu..ni kali pertama ada yg suka bau tar lepas hujan ni..hehe ^_^

    ReplyDelete
  3. sy dok tak buat entry lagi ni,dah janji nk join harapnya sempat la..nak wat pa skang ni semuanya terkejar2..semput mak!hehe..

    btw gud luck..:)

    ReplyDelete
  4. macam nak mng je nih sbb akak pon suka tadah tangan kalau hujan..hahah..

    ReplyDelete
  5. macam nak mng je nih sbb akak pon suka tadah tangan kalau hujan..hahah..

    ReplyDelete
  6. good luck Mell.. sy pun ada join ni...:)

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..