Ketinggian budak berumur 10 tahun.




Anak sedara aku baru berumur 10 tahun. tahun depan 11 tahun lah. tapi tingginya mak aih.. aku yang baru sedang2 ni pun orang kata tinggi. orang kata perempuan stop membesar pada usia 18tahun. betul ker? kehkeh..
so, cik hannah.. awak ada lagi 7-8 tahun lagi. maksu dok imagine tinggi mana lah awak nanti. hahaha..



dari kiri : hannah, maksu , syukrii , ika.


tengoklah dah nak sama tinggi ngan maksu. 
tinggi cik hannah dah 150cm katanya.. panjang macam galah.. hahaha..

eh!. syukrii hover la pulak dalam itu gambar. kehkeh.




16 comments

  1. budak budak sekarang mmg tinggi tinggi.. adik bongsu saya pun lagi tinggi dari saya..

    ReplyDelete
  2. haha..tinggi juga anak sedara awak ye mell...nak sama dgn dgn awk dah...hihi
    amboi syukrii..gaya tu no...semangat ...:)

    ReplyDelete
  3. alaa.. talak helan ooooo.... ank buah deqla nak masok form 2 lagi tinggi dari deqla n ibu dia sendiri tau.. haha.. bebudak zaman skng cpt jer membesar x mcm kite dedulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terlebih makan jajan ke apa. haha. tu form 2. ni darjah 4. piyed pun belum dtg. hadoii..

      Delete
  4. boleh jadi model la kalo gitu. Biasa ni terjadi anak2 sedara lagi tinggi dari maksu. Huhu... Anak2 sedara saya pon ramai yg tinggi dari saya.

    ReplyDelete
  5. hehe.. tak lama lagi org tertukar yg mana satu la maksu ni.. ;)

    ReplyDelete
  6. ala...nak tinggi jugaakk..hahahaa..nape buat sensor love tu..hahaaa

    ReplyDelete
  7. wah...genetik tinggi laa dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye kot. mak ayah pun tinggi macam galah. haha

      Delete
  8. haha mengangkat tangan sukri excited bergambar..mmg tggi la baru 10taun kan..ke maksu yg tak berapa tggi kot..:)

    ReplyDelete
  9. tinggi dia walupun dia sebaya dengan saya tinggi saya 133 saja

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..