Last word 2013




aku kira hujung tahun 2013 ni banyak jugak jari aku berbicara kan.. hari-hari aku hapdate.. tahun depan entahlah macammana.. mungkin aktif berblog.. mungkin jugak tidak.. who's noe? 

so, aku nak mintak maaf kalau bicara aku selama aku berblogin ni ada mengguris hati para pembaca.. acewahh.. sesungguhnya aku sayang dunia berblogin.. walaupun kadang2 dok kena sindir ngan orang tuuuu.. hahaha.. aku harap if kalau aku terstop blogin korang jangan lupakan aku dan syukrii yer.. aku... akan sentiasa ingat kisah2 korang.. sebenarnya banyak yang aku belajar dari rakan-rakan blogger.. baca kesah kehidupan orang lain ibarat kita hidup berjiran.. walaupun kita jauh.. tak pernah bersua muka.. its so awsome.. mungkin orang berkata . apa yang syoknya ada blog? dok cerita bukan2 ja.. macamlah orang nak baca sangat.. hehe.. tapi hanya kita yang tahu tentang kepuasan berblog. pedulik orang kata. kihkih..


ok.. selamat tahun baru yu ols.. moga terus dan lebih berbahagia.




hehehe... gud luck guys dalam apa jua yang anda lakukan.




8 comments

  1. Aihh lain macam je bunyinya. Jangan la berenti blogging. Banyak ilmu tau... Heheh.. Nanti ilang sorang pembaca setia blog Dari Bintang,.

    ReplyDelete
  2. sama lah kita mell..minta maaf naa.
    Betul tu mell.. mcm atie pun banyak sangat belajar dr teman2 blogger..ada yg jadi inspirasi terutama dlm membesarkan anak.. terus kan menulis tau mell...:)

    ReplyDelete
  3. saya pun mintak maap sama..:D

    kipidap..jumpa lagi tahun depan ye mell

    ReplyDelete
  4. Selamat tahun baru 2014 mell

    ReplyDelete
  5. happy new year mell.. terus blogging hokay.. nanti kita rindu kat syukrii camane? hehe..

    ReplyDelete
  6. akaka pong minta maaf zahir batin..
    pedulikan org nak kata
    yg penting kita happy ber blog
    hihih

    ReplyDelete
  7. kira kosong2 ye kita..:)

    mell n syukri sentiasa diingatan..betul tu hanya kita yg tahu..perlian tusenyum saja..sy pun selalu kena dengan en suami..:)

    ReplyDelete
  8. salam 2014.. x bestnye 2013 ni deqla diduga dgn ujian yg amat berat skali.. di hujung2 2013 plak tu..rasa down sgt utk meniti hari2 di tahun 2014 ni.. tp in shaa Allah cuba kuatkan hati...

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..