Jiwa remaja




well, walaupun dah kahwen. dah ada anak sorang.. jiwa remaja dan sentimental aku masih ada hocay.. walaupun aku buat ujian test pemikiran.. hasilnya pemikiran aku agak matured dari usia. jiwa aku maseh remaja la jugak. buktinya.. aku still suka baca komik a.k.a manga. apa tu manga? manga tu komik cinta jepun.. kehkeh.. 
dulu.. aku suka jugak kumpul manga.. banyakkkk... sampai anak buah suami aku, ain. pun tahu hobi aku yang satu tu.. masa syukrii masuk warded. agaknya dia tau aku boring. dia bagi komik manga untuk aku baca. tapi.. bila nak pindah haritu.. aku tak bawak balik pun komik2 tu.. takpalah.. aku sedekah kat ain bila dia habis study nanti.. dia pun sama hobi ngan mak uda dia ni. 

ni sebahagian je dari hasil dari pengumpulan. hehe.. yang komik aku tinggal. tapi novel angkut jugak bawak balik. mahal nokk.. haha..


baru-baru nia ku menggoogle.. saja nak cari drama untuk ditonton. haha.sekali terjumpa 1 drama ni..
tajuknya ABSOLUTE BOYFRIEND.
macam syokk je.. macam best jer.. apatah lagi rupanya dari komik manga dijadikan drama..
ada dua versi. biasalah kalau malaysia suka adaptasi drama dari novel. jepun ngan korea lak suka adaptasi dari komik. hehe..


taiwanese + korean version.
japanese version


komik a.k.a manga


aku dok layan taiwan version tu.. hehehe.. macam somell je nak layan drama ala2 kpop nih. kohkoh..


okeh.. sapa2 nak tengok boleh pegi sini..
.
.
.

ABSOLUTE BOYFRIEND




9 comments

  1. Salam mell..
    amboi masih jiwa remaja ye..haha.. OK lah tu..nak habiskan masa terluang dgn membaca.. kak ni dulu zaman2 study hantu novel, hantu citer hindustan, hantu korea jugak...aahaha..
    skrg ni dah kurang masa...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. er kak.. novel tu masa sebelum dapat syukrii.. skrg masa dah xde.. kehkeh..

      Delete
  2. sebenarnya nak jugak buat apa yang mell buat tu. tapi rasa mcm tak de masa la. bagi sini sat. ko simpan masa ko tu kat ne hah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak.. nak layan 1 ep pon makan taun kak.. kahkah.. novel lg lah.. jgn harap.. kohkoh

      Delete
  3. Salam weekand mell..
    ok tulah mell,jiwa remaja n sentimental tu ujud lagiii tak salah pon kan !..setiap seorang ada minat tersendiri macam mell pada novel n drama korea..akak pulak pada majalah masakkan dan hiasan dalaman dari dulu hingga sekarang bagai tak dpt di pisahkan hehe..;D

    ReplyDelete
  4. kita pun suka baca & kumpul manga.. tapi novel kureng la tak suka sangat.. tebaiii.. tak larat nak baca.. kekeke..

    ReplyDelete
  5. jiwa remaja tu haruslah..org kata biar la usia berapa pun janji jiwa tu muda...hehe

    org muda2 je kan layan cerita korea komik mangga ni semua..sy ni jgn kata usia,jiwa pun tak berapa remaja sgt..:)

    ReplyDelete
  6. bila dh anak 3 ni tak nyempat nk melayan Mell..haha..

    ReplyDelete
  7. wahh byk koleksi... samalah ngan deqla pun .. mcm bebudak pun ye gak.. kohkohkoh... ;p

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..